PRYWATNOŚĆ
Administracja danymi
- Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są administrowane i przetwarzane przez Yamo
sp. z o.o. w restrukturyzacji, siedziba Spółki: Wrocław; Adres: 50 - 541 Wrocław, al. Armii Krajowej 4A lokal 7;
NIP: 895-150-75-76; Regon: 931068052; Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia - Fabrycznej, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000164789; Kapitał
Zakładowy: 1.015.200,00 PLN. Adres do korespondencji: ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno. Adres mailowy:
Pokaż adres
- Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z
wymogami bezpieczeństwa.
Zbieranie i wykorzystywanie danych osobowych
- Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika Danych
Osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne do poprawnej rejestracji konta
Klienta na stronie WWW. Wymagane jest również do korzystania z serwisu i składania zamówień, zawierania oraz
realizacji umowy kupna sprzedaży (w szczególności: sprzedaży i dostawy towaru, rozpatrzenia ewentualnych
reklamacji, realizacji prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Niepodanie danych osobowych
uniemożliwia wykonanie powyższych czynności oraz procesów im towarzyszących.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów (art. 6 ust. 1 lit.
a) RODO) (przy czym posiadają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), jak również ustawowe
upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z wykonaniem obowiązku prawnego ciążącego
na firmie Yamo sp. z o.o., określającego zakres danych, które musi zawierać dokument potwierdzający sprzedaż
towarów.
- Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane w celach związanych z:
- 4.1 Przeprowadzeniem transakcji kupna - sprzedaży:
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- a. obsługi konta w serwisie WWW, (Dane Źte przetwarzamy do czasu
usunięcia konta z systemu)
- b. zawierania, realizacji i dostaw złożonych zamówień zakupu,
(Dane te przetwarzamy do momentu zakończenia realizacji zamówienia)
- c. realizacji rozliczeń finansowych oraz ochrony i dochodzenia
roszczeń, (Dane te przetwarzamy przez okres istnienia zobowiązań finansowych lub roszczeń)
- d. komunikacji z Klientem związanej z obsługą zamówień,
reklamacji i zwrotów jak również związaną z obsługą posprzedażną, (Dane te przetwarzamy do
momentu zakończenia zobowiązań reklamacyjnych)
- 4.2 Wykonaniem ciążących na nas obowiązków prawnych:
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- a. wystawienia i przechowywania dokumentów sprzedaży oraz
dokumentów księgowych, (Dane te przetwarzamy przez okres, w którym obliguje nas do tego prawo)
- b. rozpatrywania i obsługi składanych reklamacji, (Dane te
przetwarzamy przez okres trwania gwarancji na zakupiony produkt lub usługę)
- c. obsługi zwrotów towarowych, (Dane te przetwarzamy przez okres,
w którym obliguje nas do tego prawo)
- 4.3 Wykonaniem ciążących na nas obowiązków prawnych:
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- a. działań marketingowych oraz przekazywania informacji
handlowych, (Dane te przetwarzamy do czasu cofnięcia przekazanej nam zgody)
- b. tworzenia wewnętrznych analiz, zestawień i statystyk, (Dane te
przetwarzamy przez okres 10 lat)
- Podanie Danych Osobowych przez Użytkownika może być niezbędne w innych uzasadnionych
okolicznościach, np. złożenia wniosku o przekazanie określonej informacji, o czym Użytkownik każdorazowo
zostanie poinformowany.
- W sytuacji, gdy Użytkownik korzysta ze stron WWW przy użyciu urządzeń przenośnych, mogą
zastać pozyskane dane identyfikacyjne urządzenia, operatora usług internetowych oraz abonenta, jednak zebrane w
ten sposób dane będą użyte tylko w celach statystycznych lub w celu zapewnienia prawidłowego korzystania z
Serwisu WWW.
- Zbierane są również informacje związane bezpośrednio z przeglądaniem zawartości stron
takie jak numer IP komputera, otwierane podstrony, czas wizyty, liczba poszczególnych odsłon, liczba wizyt,
źródło wizyty, jednak służą one jedynie celom statystycznym oraz polepszaniu zawartości serwisu WWW i nie są to
informacje służące do bezpośredniej identyfikacji Użytkownika, chyba że jest to niezbędne dla prawidłowego
korzystania ze stron WWW przez Użytkownika.
Udostępnianie danych
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Państwa dane osobowe przekazywane będą innym administratorom danych, przetwarzającym je
we własnym imieniu:
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową kurierską, oferującym usługi typu drop-shipping, w celu
realizacji wysyłek zamawianego przez Państwa towaru jak również świadczenia usług reklamacyjnych,
- podmiotom realizującym odbiór osobisty zamawianego towaru,
- podmiotom świadczącym ewentualne usługi reklamacyjne dotyczące sprzedawanych towarów,
- podmiotom prowadzącym działalność płatniczą w celu dokonywania płatności elektronicznych, jak również w
celu ewentualnych zwrotów na Państwa rzecz,
- podmiotom nabywającym wierzytelności, w sytuacji nieopłacenia przez Państwa w terminie dokumentów
zakupu, jak również podmiotom zajmującym się weryfikacją i oceną wiarygodności płatniczej,
- podmiotom współpracującym z nami przy obsłudze spraw prawnych, podatkowych i księgowych,
- firmie Ceneo PL Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, KRS: 0000634928, NIP:
525-26-74-781, REGON: 365338986 w celu realizacji programu „Zaufane Opinie”, polegającym na przesyłaniu
przez Ceneo do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od
Kupujących opinii na temat transakcji dokonywanej przez Kupującego w Sklepie, a także na zamieszczaniu w
serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Kupujących w rezultacie otrzymania ankiet,
- Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy
obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Obecnie nie przekazujemy i nie planujemy przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Może jednak
okazać się, że zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG w zakresie w jakim będzie pozwalało na to prawo. Aktualną
informację o tym czy i w jaki sposób przekazujemy dane poza EOG znajdą Państwo na naszej stronie WWW w zakładce
dotyczącej Polityki Prywatności.
Automatyczne podejmowanie decyzji
Dokonujemy automatycznego podejmowania decyzji mających dla Państwa istotny skutek w następujących sytuacjach:
- W przypadku chęci zamówienia oferowanego przez nas towaru znajdującego się w magazynie
nie należącym do naszej firmy, możemy podjąć decyzję dotyczącą ograniczenia ilości dostępnych sposobów
realizacji takiego zamówienia, jak również ilości sposobów płatności za takie zamówienie.
- W przypadku gdy na Państwa koncie są nieuregulowane płatności , lub jest przekroczony
limit kredytowy, możemy automatycznie podjąć decyzję o ograniczeniu, lub uniemożliwieniu korzystania z naszych
usług.
Aktualizacja danych i posiadane przez Państwa uprawnieni
- W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, informujemy że
przysługują Wam następujące prawa:
- kontrola przetwarzania danych, w tym prawo do ich uzupełnienia, uaktualnienia, czasowego lub stałego
wstrzymania ich przetwarzania, sprostowania i poprawienia danych,
- usunięcie danych
- ograniczenie przetwarzania danych,
- dostęp do danych (informację o przetwarzanych przez nas danych oraz ich kopię),
- przeniesienie danych do innego administratora danych,
Niezależnie od powyższych uprawnień, mogą Państwo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania Państwa
danych na potrzeby marketingowe. Po przyjęciu takiego sprzeciwu jesteśmy zobowiązani do zaprzestania
przetwarzania danych w tym celu. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Państwa danych przed
cofnięciem tej zgody.
- Aby skorzystać z przysługujących praw, można:
- dokonać stosownych operacji w panelu Klienta, po zalogowaniu się na naszej stronie WWW,
- skontaktować się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych na początku niniejszego dokumentu,
- W przypadku naruszenia warunków regulaminu Serwisu lub Umowy Handlowej, nie
uregulowania należności wobec właściciela Serwisu lub naruszenia przepisów prawa gdy zachowanie danych jest
niezbędne do wyjaśnienia okoliczności zaistniałej sytuacji, Administrator Serwisu może odmówić czasowo usunięcia
danych.
Skargi
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie
Państwa danych narusza przepisy prawa.
COOKIES
- Yamo sp. z o.o. podczas udostępniana zawartości swoich stron WWW stosuje pliki
cookies (tzw. ciasteczka) czyli dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które zapisywane są
każdorazowo przez serwer na urządzeniu z którego korzysta Użytkownik. Możliwe jest także używanie przez Yamo sp.
z o.o. technologii o funkcjonalności zbliżonej do plików cookies. Zapisywane pliki cookies zawierają zazwyczaj:
unikalny numer, czas przechowywania ich na urządzeniu Użytkownika, nazwę domeny serwisu z którego pochodzą.
- Pliki ciasteczek wykorzystywane są przez Yamo sp. z o.o. w następującym celu:
- optymalizacji dostosowania zawartości stron WWW do preferencji Użytkownika, pozwalają one na rozpoznanie
urządzenia Użytkownika i przedstawienie stron WWW w formie dostosowanej do jego potrzeb,
- tworzenia statystyk umożliwiających sposób Użytkowania stron WWW przez użytkownika i pozwalających na
ulepszenie ich zawartości i struktury,
- utrzymania sesji przeglądarki internetowej zalogowanego Użytkownika, dzięki czemu nie ma konieczności
logowania się przy przejściu na kolejne podstrony serwisu,
- przedstawieniu Użytkownikom reklam dostosowanych do ich zainteresowań
-
Yamo sp. z o.o. stosuje pliki cookies o następujących rodzajach i funkcjach
- Uwierzytelniające,
- Zapewniające bezpieczeństwo i wykrywające nadużycia,
- Zbierające informacje o sposobie użycia stron WWW,
- Zapamiętujące ustawienia i personifikujące wygląd interfejsu Użytkownika,
- Pozwalające na lepsze dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika.
Zamieszczane przez serwer pliki cookies można podzielić na dwa rodzaje: pliki sesyjne, które są tymczasowe i
pozostają w urządzeniu Użytkownika tylko do czasu wylogowania się ze stron WWW lub zamknięcia przeglądarki
internetowej oraz pliki stałe, które pozostają w urządzeniu Użytkownika do momentu ich ręcznego usunięcia
lub do daty określonej w parametrach danego pliku cookies.
- Oprogramowanie służące do przeglądania zawartości stron internetowych zazwyczaj
domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookies w urządzeniu Użytkownika, jednak w każdej chwili ustawienia
dotyczące tych plików mogą zostać zmienione przez Użytkownika. Zwykle możliwe jest całkowite zablokowanie ich
pobierania lub wymuszenie informacji o każdorazowym zapisywaniu tych plików na urządzeniu Użytkownika.
Szczegółowe informacje o sposobach obsługi plików cookies znajdziecie Państwo w ustawieniach oprogramowania do
przeglądania zawartości stron internetowych z jakiego korzystacie. Pomocne mogą być w tym celu następujące
poradniki:
- Wyłączenie przez Użytkowników stosowania plików cookies może spowodować utrudnienia
w działaniu lub uniemożliwić działanie niektórych usług oferowanych przez Serwis, w szczególności tych, które
wymagają logowania. Wyłączenia opcji cookies nie powoduje utrudnień w oglądaniu i czytaniu treści nie
wymagających logowania.
Zobacz:
"Prywatność i pliki cookies" obowiązujące do 24 maja 2018 roku.