Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
W celu zgłoszenia reklamacji można skorzystać z pomocy telefonicznej pod numerem Pokaż numer lub przesłać zgłoszenie w formie mailowej na adres Pokaż email.
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na nieniniejszej stronie jest dobrowolne i umożliwi śledzenie procesu reklamacyjnego. Zgłoszenie reklamacji w naszym systemie internetowym nie wymaga logowania.
1. Należy przygotować numer seryjny urządzenia (przykładowe numery seryjne).
2. Należy posiadać kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura) lub dokumentu wydania serwisowego (WZS). 3. Jeśli zgłaszają Państwo nośniki danych lub komputery prosimy, przed wysłaniem sprzętu do serwisu wykonać kopię zapasową danych, ponieważ serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane użytkownika. 4. Przed złożeniem reklamacji należy zapoznać się z warunkami reklamacji i zwrotów.